Zameo nas snijeg

By Lota - siječnja 25, 2014

Gotovo doslovno. Jučer je od jutra u dvorištu uspjelo napadati mjestimično s napusima i do pola metra snijega. Muž je s posla putovao gotovo tri sata umjesto uobičajenih pola sata, a budući da ralica našom ulicom još uvijek nije bila prošla da nemamo terenca ne bi ni uspio ući u ulicu.

Ja sam jučer odradila dobar trening. Preko sat vremena čistila sam snijeg s prilaza kući. Kad sam ušla u kuću nisam osjećala lice koliko sam se smrzla na mećavi.


Vrtna kućica gotovo je sva pod snijegom...


Budući da je vani zaista bilo gadno vrijeme zadnje je bilo da idem u dućan po kruh. Tako sam zamijesila i ispekla domaći kukuruzni kruh. Cijela kuća je zamirisala...



Poslije doručka idemo na sanjkanje.
Danas ćemo imati prve goste povodom  muževog rođendana (naravno, ako nas snijeg ne zatrpa do kraja). 

Uživajte u zimskim radostima.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari