Nikad dosta planera

By Lota - siječnja 05, 2014




Imate li planere? Ja ih imam nekoliko, no neizostavni mi je stolni planer po tjednima odnosno danima gdje upisujem obveze za svaki sat u danu. Bez obzira na mogućnost planiranja na računalu ja se ne odričem ovog papirnatog. Volim kad prethodno unesene obveze onako s radošću prekrižim kao obavljene. To je tako dobar osjećaj.

I za ovu tek započetu godinu unaprijed sam se opskrbila planerima. Jedan sam dobila i na dar. Mali rokovnik po danima za svaku žensku torbicu. Ono što ga čini posebnim je malo ogledalce na unutarnjoj korici. Za suptilnu provjeru make up-a :) Definitvno što ga čini neodovljivim su lijepe izreke za svaki dan. Nešto kao poticaj svakom danu. Jedna od dražih izreka u tom malom rokovniku je sljedeća:

''Imajte na umu da je sreća put, a ne odredište.'' R. Goodman

To definitivno treba imati na umu... Svaki dan, svaki sat.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari