Napokon petak

By Lota - siječnja 17, 2014

Veselim se vikendu koji je pred nama. Ovaj tjedan završila sam predavanja za ovaj semestar. Ove sam godine imala baš dobre studente, malo brbljave, ali ipak smo lijepo surađivali.

Danas radim od kuće. Moram završiti već ranije započete zadatke. A kasnije sin i ja u duetu idemo na šišanje. Mislim da ću opet vratiti šiške.



Ova vitrina - mini biblioteka dio je one stoljetne kolekcije koju sam prije nekog vremena spominjala. Izbijene su prednjice i umjesto njih naručila sam staklo koje je muž postavio, pobrusila i pobojala u bijelo te na kraju promijenila ručkice. Stol je također dio rashodovanog namještaja, a dobio je tretman uljepšavanja kao i vitrina. Trenutno mi je ova vitrina najdraži komad namještaja u kući.

Prvobitno je sve bilo smeđe. Meni je naprosto nevjerojatno koliko isti komadi namještaja bolje izgledaju u bijeloj nego u smeđoj boji. Opsjednuta bijelom :)



Nadam se da imate lijep petak i početak vikenda,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari