Recept - krumpir u ogrtaču od slanine na posteljici od rukole

By Lota - veljače 18, 2014

Danas kad sam došla kući s posla i nakon ručka napunila sam kadu i uživala pola sata u vrućoj kupki. Zaista je luksuz usred radnog tjedna napuniti kadu. Ali baš mi je trebalo. 

To je na neki način moja vlastita proslava same sa sobom da je nešto grozno i mučno napokon iza mene. Prokleto dobar osjećaj!

U nastavku slijedi jedan brzi recept koji može, ako si dan prije sve isplanirate i pripremite namirnice, biti gotov u roku dvadesetak minuta. Taman koliko je potrebno da se raspremite kad dođete s posla kući.

Krumpir neka bude ili baby veličine ili veći narežite na manje komade i stavite kuhati u slanu vodu. Kada je gotovo kuhan, ali još uvijek dovoljno tvrd da se ne raspadne, umotajte ga u slaninu i pričvrstite čačkalicama i stavite peći u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva. Začas će se stvoriti hrskav omotač oko krumpira. Meni je ovo odlično u paru s rukolom polivenom s malo aceta balsamica. Jedna toplo hladna kombinacija. Uz to čaša dobrog vina i voila!



A sada s velikom šalicom čaja od matičnjaka idem uroniti u mekane dekice i gledati turske serije koje već neko vrijeme nisam.

Dobru večer svima,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari