Duga pauza

By Lota - veljače 13, 2014

Danas sam na poslu uzela podužu pauzu pa sam sa svojom prijateljicom i kumom otišla u centar grada na ručak i kavu. Ovo nam je bila prilika za posljednje zajedničko druženje prije njenog odlaska u Portugal. Nekoliko mjeseci živjet će u Lisabonu.

Već gledam avionske karte da ju posjetim :)
Ručale smo u malom restoranu nasuprot katedrale i onda krenule u potragu za slobodnim mjestom u nekom od kafića kako bismo popile kavu. Današnje predivno vrijeme, suncem okupani grad izmamio je sve svoje stanovnike na terase kafića te smo stoga jedva pronašle slobodan stol. Ne mogu ne zapitati se radi li ovdje itko - svi ispijaju kave usred radnog vremena!

Potom smo na povratku na posao svratile u dućan s torbama gdje sam kupila torbu/etui za iPad. Već duže vrijeme ih gledam, ali mi se ili ne sviđaju ili su preskupe. Ova mi je baš lijepa, izgleda kao kakva bilježnica.

Torba za iPad Carpisa


Puno lijepih pozdrava,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari