Baloner za malog frajera

By Lota - veljače 16, 2014

Jučer je moj predškolac bio posebno sretan. Kupili smo Herlitz školsku torbu 5 u 1. Komplet uključuje torbu, punu i praznu pernicu, etui za ključeve/mobitel i torbu za školske papuče. Budući je jučer išao na spavanje kod bake i djeda morao ju je odmah pokazati. Nevjerojatno koliko se veseli školi.

Ja sam potom obavila šoping u Zari gdje me totalno oduševio ovaj baloner za dečke. Za mog malog frajera.
Iako je do škole još više od pola godine mi smo odradili većinu priprema. Kupljena je torba, obnovljena garderoba i obuća i to uglavnom na super sniženjima. Tako da smo financijski odlično prošli. Ono što još nedostaje je komplet školskih knjiga za prvašića.

I njegovu sobu očekuje mini makeover. Sretni da smo na početku investirali u kvalitetan namještaj koji uključuje dva dvokrilna ormara, krevet, noćni ormarić, komodu i radni stol, sada će biti potrebne manje intervencije u smislu bojanja zidova, kupnje radne stolice, lampe za čitanje i drugih detalja.

Dosadašnji dječjim motivima ukrašeni zidovi zamijenit će malo ozbiljnija varijanta prikladna školarcu. Soba je velika 23 metara kvadratnih i bit će podijeljena na tri zone. Zonu za spavanje, društvenu zonu i radnu zonu. Već sam prikupila neke ideje tako da ubrzo krećemo u avanturu makeovera.



Uživajte u sunčanoj nedjelji,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari