Opet malo šivanja

By Lota - kolovoza 18, 2015

 Dragi čitatelji,

nakon nekoliko mjeseci opet šivam. Baš mi je nedostajalo. 

Kao materijal su poslužile košulje koje više nisu nosive i trebale su završiti u kontejneru za tekstil, ali dobile su drugu priliku. Od njih su stvoreni novi predmeti.


I sin i kćer su dobili vreće za piđame.



I džep s košulje dobio je novu šansu. Našiven na tamnoplavi komad košulje i razapet na okvir od drvenih letvica divan je ukras sobi.









Opet komad platna s košulje, malo trakice i šarenih gumbića i nastane lijepa vreća za pidžamu. Po želji se može našiti kakva aplikacija ili izvesti ime. To još nisam svladala :).



Također, uskoro ću vam predstaviti i krpenu igračku. Jednu jako posebnu. U završnoj je fazi.

Uživajte u danu,

  • Share:

You Might Also Like

5 komentari

  1. Bravo za kreativnu mamu. Jedva čekam da nam pokažeš novu, jako posebnu igrčku. Nemoj da dugo čekamo .... znatiželjna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo pri kraju je. Možda već večeras bude gotova :) Puno pozdrava :)

      Izbriši
  2. Odlična ideja, uživam u šivanju tako da razumijem tvoje oduševljenje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Draza! Već dugo nisi ništa sašila.Imam te na popisu blogova u postavkama ali mi ne želi prikazati u lijevom izborniku na blogu. Stoji neka ikonica koju ne mogu maknuti. Pokušala sam desetak puta iznova i uopće mi ne prihvaća. Veselim se novim projektima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šila sam ljetos neke ljetne stvarčice, ništa posebno. Pokušaću da riješim taj problem oko bloga. Pročitala sam da smo istog zanimanja, a vidim i sličnih interesovanja, radujem se našem virtualnom druženju.

    OdgovoriIzbriši