utorak, 18. kolovoza 2015.

Opet malo šivanja

 Dragi čitatelji,

nakon nekoliko mjeseci opet šivam. Baš mi je nedostajalo. 

Kao materijal su poslužile košulje koje više nisu nosive i trebale su završiti u kontejneru za tekstil, ali dobile su drugu priliku. Od njih su stvoreni novi predmeti.


I sin i kćer su dobili vreće za piđame.



I džep s košulje dobio je novu šansu. Našiven na tamnoplavi komad košulje i razapet na okvir od drvenih letvica divan je ukras sobi.









Opet komad platna s košulje, malo trakice i šarenih gumbića i nastane lijepa vreća za pidžamu. Po želji se može našiti kakva aplikacija ili izvesti ime. To još nisam svladala :).



Također, uskoro ću vam predstaviti i krpenu igračku. Jednu jako posebnu. U završnoj je fazi.

Uživajte u danu,

5 komentara:

Od 18. kolovoza 2015. u 21:07 , Blogger Gordana Bucka kaže...

Bravo za kreativnu mamu. Jedva čekam da nam pokažeš novu, jako posebnu igrčku. Nemoj da dugo čekamo .... znatiželjna sam.

 
Od 18. kolovoza 2015. u 22:16 , Blogger Lota kaže...

Evo pri kraju je. Možda već večeras bude gotova :) Puno pozdrava :)

 
Od 19. kolovoza 2015. u 09:49 , Blogger Draza Handmade kaže...

Odlična ideja, uživam u šivanju tako da razumijem tvoje oduševljenje!

 
Od 19. kolovoza 2015. u 15:24 , Blogger Lota kaže...

Hvala Draza! Već dugo nisi ništa sašila.Imam te na popisu blogova u postavkama ali mi ne želi prikazati u lijevom izborniku na blogu. Stoji neka ikonica koju ne mogu maknuti. Pokušala sam desetak puta iznova i uopće mi ne prihvaća. Veselim se novim projektima :)

 
Od 20. kolovoza 2015. u 10:58 , Blogger Draza Handmade kaže...

Šila sam ljetos neke ljetne stvarčice, ništa posebno. Pokušaću da riješim taj problem oko bloga. Pročitala sam da smo istog zanimanja, a vidim i sličnih interesovanja, radujem se našem virtualnom druženju.

 

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

Veze na ovaj post:

Stvori vezu

<< Početna stranica