Citati uz pokoju mirisnu ružu iz vrta

By Lota - kolovoza 27, 2015


Dragi čitatelji,

Ove ružice koje vidite suiz mog vrta. Nažalost ih nema mnogo i teška srca ih uberem no ne mogu odoljeti njihovom mirisu. Kupovne će ruže iz masovnog uzgoja rijetko mirisati ali nikad tako da samo jedna svojim mirisom obuzima čitavu prostoriju. Priuštim si taj luksuz.

Kako volim čitati, danas sam izdvojila nekoliko meni dragih citata. Iz dječje kućne biblioteke moj sin odabrao je Malog princa. Svi znam da je on u školskoj lektiri puno kasnije na rasporedu, ali to je zaista knjiga prepuna životnih mudrosti i ne bi bilo zgorega povremeno joj se vratiti. Pa eto jednog od omiljenih iz upravo te knjige:


''Mnogo je teže suditi samome sebi nego drugima. Ako uspiješ sebi dobro suditi onda si pravi mudrac.'' Mali princ 

Još neki na koje sam naišla u posljednje vrijeme su u nastavku...

''Ako si dovoljno hrabar da kažeš doviđenja, život će te nagraditi sa novim zdravo.'' Paulo Coelho

Posebno su mi dragi i životni oni od velikana Ive Andrića...

''Ako nešto izgubiš, vjeruj mi, to će biti zbog toga da nešto bolje dobiješ. Nikad nas nisu dostojni oni za koje se previše borimo a oni sami ništa ne daju.'' Ivo Andrić

''Nikada više ne planiram. Ja samo živim ovaj život. Ponekad kako želim, ponekad kako moram. Sitnice mi boje život. Sitnice su sreća. Zato ja volim male stvari. I velike torbe. Svuda ih sa sobom nosim, jer sebi dugujem još po neku šetnju između očekivanog i neplaniranog.'' Ivo Andrić

''Postoje trenuci kada, bez obzira u kojem je položaju tijelo, duša je na koljenima.'' Victor Hugo

U nadi da čitate lijepo vas pozdravljam,



  • Share:

You Might Also Like

1 komentari