Kolač za blagdan

By Lota - kolovoza 15, 2015

Dragi čitatelji,

kako u svojoj knjižici gdje bilježim recepte imam more neisprobanih tako sam jučer za današnji blagdan odlučila po prvi puta ispeći sipanu pitu od krušaka i  jabuka.

Recept za ovaj kolač je više nego jednostavan, a okus fantastičan. Kao da je satima rađen.



Recept:

Suhi sastojci:

2 čaše brašna
1 prašak za pecivo
2 čaše griza
1 čaša šećera

Mokri sastojci:

cca 600 grama naribanih krušaka
cca 600 grama naribanih jabuka
1 vanilin šećer
cimet i šećer po želji

Priprema: 

Pomiješati suhe sastojke i podijeliti na tri jednaka dijela. Namastiti dno posude za pečenje i staviti prvi dio suhih sastojaka te pola smjese mokrih sastojaka. Ponoviti i završiti sa suhim sastojcima. Svaki sloj lagano poravnati i utisnuti. Premazati kolač sa smjesom od 2 dcl mlijeka, 1 dcl ulja i jednog jajeta. Peći oko pola sata na 200 stupnjeva.

Napomena: filu za kolač ne cijediti







  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Danas sam prvi puta radila ovaj kolač.. malo sam bila skeptična kod suhih sastojaka.. s čim da ih povežem ? ..onda sam predpostavila da sok iz voća služi kao vezivo..i svi zadovoljni.. nema ga više :).. LP, MARTINA !

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Martina, baš mi je drago da je kolač uspio. Zato sam i napomenula da se fila ne cijedi jer upravo sok tijekom pečenja prodre u suhe sastojke i učini da ispadne kao prhko tijesto. Puno pozdrava :)

    OdgovoriIzbriši