Krpena kućica

By Lota - kolovoza 19, 2015

 Gotova je i moja prva krpena igračka. Imam grešaka ali za prvi put sam zadovoljna. Napravit ću ih još nekoliko za male djevojčice koje nas okružuju i rado bi se igrale s njom. Nedostaje jedino lutkica. Nekoliko puta pokušala sam ju sašiti ali nije uspjelo. Ipak, ne odustajem. Sada mi treba samo mali predah.

Kod mene se ne baca niti najmanji komadić nekog materijala. Pa je od takvih komadića nastala i ova krpena kućica. Sklopiva je s našivenim ručkama i prenosiva što ju čini posebno praktičnom a ima sve što jedna mala dama može poželjeti. Još malo pa će se i ručice moje djevojčice igrati njome.






Sastoji se od kuhinjice, blagovanice, spavaće sobe i kupaonice.


Kadica je našivena tako da se može umetnuti lutkica i ''okupati''.



U ormaru je ovješena mala haljinica.




I u krevetac se može ući kao i u kadicu.



Eto, nadam se da vam se svidjela kućica. U glavi imam toliko zamisli koje želim realizirati. Ovo je tek početak. 


Lijep dan svima,


  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Hi ,,i Love your house and your beautiful blog , you have a new follower
    Angelica

    OdgovoriIzbriši