This dress fits me like a glove - love it!

By Lota - svibnja 17, 2014

Sinoć kad sam došla s posla dočekala me haljina koju sam naručila preko interneta. To nije bilo samo naručivanje koje i inače znam prakticirati već šivanje na neviđeno po mjeri. Dakle,odlučila sam riskirati petstotinjak kuna i naručiti po svojim mjerama haljinu za vjenčanje muževog brata.

S haljinom sam prezadovoljna u svakom smislu. Od kvalitete izrade, ugrađenog grudnjaka, svilenog šifona i čipke i niza detalja koje ju čine posebnom, ma sa svime... 

Prije sam znala neke haljine šivati kod lokalne krojačice, a nakon ovog to mi više sigurno neće pasti na pamet jer samo njena usluga šivanja jednostavnog kroja haljine koja se s ovom ni po čemu ne može mjeriti košta koliko i ova cijela s materijalom, a na kraju to nikad nije bilo ono što sam inicijalno htjela. Da se ova haljina sašije na drugom kraju kontinenta i da dođe na moja vrta trebalo je ravno 18 dana. Došla je tjedan dana prije roka.

Iako sam očekivala više sivu nijansu, istina s nekim roza podtonom, haljina je ipak više rozasta. U isto vrijeme je i rozasta i puder roza i siva i ljubičasta. Neobična boja ovisno o svjetlosti i kutu gledanja, no vrlo sam zadovoljna ovom pastelnom nijansom.

I sandale koje sam inicijalno kupila zamijenila sam novima da ih prilagodim nijansi haljine.











Haljina OVDJE
Sandale OVDJE

Lijepu subotu svima želi,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari