Suncem okupana blagovaonica

By Lota - svibnja 26, 2014

Baš volim svoju blagovaonicu. Poslijepodne je okupana velikom količinom svjetlosti. 
Ove stolice su mi jedne od najdražih komada namještaja u kući i uvijek se pitam kojima bih ih zamijenila kad danas sutra ove dotraju. Mislim da mi se niti jedne druge ne bi mogle svidjeti baš ovoliko.

Svaki put kad ih pogledam sjetim se da sam ih samo uz veliku sreću uspjela pribaviti.
Najprije sam ih gledala u jednom dućanu i nije dolazilo u obzir da ih kupim koliko su preskupe bile da bih naišla na oglas da se trgovina zatvara i kupila ih po vrlo povoljnoj cijeni, višestruko jeftinijoj.

Nakon nekog su vremena dobile i moj osobni pečat, novi tapecirung u DIY varijanti.
Često mi ljudi koji nisu zaljubljenici u interijere i koji uvijek kupuju gotove garniture namještaja kao u salonu (što se kod mene nikad neće dogoditi) da bih ih trebala ofarbati j r su se malo ogulile. Nisu se ogulile i baš takve trebaju biti. Moje predivne shabby chic stolice koje izvrsno stoje uz Ikein stol.



Tkanina Casa Espanola

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari