Recept: Sirup od cvijeta bazge

By Lota - svibnja 21, 2014

Moji dečki i ja obožavamo sirup od bazge. Iako napravim zalihu od kojih dvadesetak litara do kraja ljeta jedva da ostane koja boca. Dobro, i razmijenim koju sa susjedama koje rade sirupe od višanja i drugog voća.

Ljeti je posebno fin. Kad je vani žega slažem ga s hrpom leda i narezanim limunom. 
Sok od bazge veže me uz djetinjstvo. Nije bilo godine da mama ne bi napravila ovaj sok, a sada ga i ja radim po istom receptu.



Recept:

30 cvjetova bazge
3 litre vode
3 kg šećera
6 dkg limunske kiseline

30 cvjetova namočiti u vodi i neka odstoji 24 sata. Zatim ocijediti preko gaze te u ocijeđenu tekućinu staviti šećer i limunsku kiselinu. Pokriti i neka odstoji sljedećih 24 sata uz povremeno miješanje.
Zatim zagrijati sirup gotovo do vrenja i lijevati u sterilizirane boce (na 100 stupnjeva u pećnici na pola sata).

Ja uvijek radim višestruku količinu pa sam tako i ove godine.

U slast!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari