Sretan Majčin dan!

By Lota - svibnja 11, 2014

Drage majke svima vam od srca želim sretan Majčin dan.

Koliko je ljubav majke prema djetetu posebna, jedinstvena i nemjerljiva s bilo čime znaju samo majke. Nitko na svijetu ne posjeduje toliko strpljenja i blagosti za svoje dijete kao majka.

Samo majke znaju kolika je radost kad im dijete donese nespretnim ručicama izrađenu čestitku. Ja ih godinama skupljam u posebnu kutiju i spremajući svake godine novu pregledam sve dotadašnje čestitke. 

Tako je i moja mama skupljala moje čestitke namijenjene njoj od vrtićke pa sve do školske dobi i danas zna reći da povremeno otvori tu kutiju i oči joj zasuze nad tim divnim uspomenama. Osjećaji su ti koji nas drže živima. Svojoj sam mami zahvalna što mi je dala takav ''kapital'' koji mi je omogućio da danas budem ono što jesam i da budem tu gdje jesam, u potpunosti zadovoljna svojim životom.

I danas, dok je moja mama na putu s prijateljicama poslala sam joj poruku čestitavši joj Majčin dan znajući da će otirati suze dok bude čitala poruku.

Danas ujutro u jednom supermarketu na kasi su svim majkama dijelili ruže za njihov dan. To je tako lijepa gesta. Znajte da sam s ponosom uzela tu ružu.

Hvala ti Bože što sam majka.

I za kraj jedna lijepa izreka pisca Victora Hugoa:
''Majčine ruke su satkane od nježnosti i djeca na njima sigurno spavaju''.

Tako puno istine u jednoj rečenici.


Kao poklon svim majkama od mene šaljem vam ovu ružu iz mog vrta makar samo virtualno.

Lijepu nedjelju svima,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari