Iz vlastite cvjećarnice

By Lota - svibnja 22, 2014

Sve je napokon procvjetalo. Ruže su ove godine bolje no ikad. Doslovno je cvijet na cvijetu. Sada imam u izobilju vlastitih ruža za vaze. Moglo bi se reći iz vlastite cvjećarnice na otvorenom. Društvo im prave božuri u pupoljku i tek procvjetali.




Ovih se dana osjećam tako prpošno. Sunce mi baš godi i iako je danas bilo preko 30 stupnjeva ne smeta mi. Počastila sam se podužom pauzom na poslu i odlaskom u grad na frizuru. Tako sam sretna da sam našla novog frizera. Ruku na srce, muški su frizeri daleko ispred ženskih. Barem u mom slučaju.



Ove krasotice od božura vrlo sporo i sramežljivo otvaraju svoje cvjetove. Stoje u vazi ubrane još od nedjelje i tek sada je započeo proces njihova otvaranja.


Veselim se vikendu pred nama i izletu na jedno lijepo mjesto.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari