Savršen vikend

By Lota - srpnja 06, 2014


Kako je divno učiniti nešto za sebe. Napetost odmah popušta, kvari ju samo pomisao da sutra trebam opet na posao. Zrela sam za godišnji odmor, a treba izdržati još dva tjedna.

Jučerašnju večer suprug i ja proveli smo šetajući gradom, izgubljeni u mnoštvu i osluškujući zvuke glazbe na svakom koraku. Topla ljetna noć, promatranje prolaznika i sve većeg broja turista spontano je završila u kinu. Ne znam kad sam se zadnji put toliko nasmijala gledajući film.

Nakon dužeg današnjeg izležavanja ručali smo kod moje mame. Već duže nisam bila kod nje i baš sam s guštom prošetala po njenom vrtu i ubrala domaće povrće. Mislim da sam već rekla da moja mama kuha najbolje na svijetu. Bez pretjerivanja. Svi najviše obožavamo njezinu štrudlu od domaćih jabuka.

Popodne sam zaokružila dovršavajući prvu od seta knjiga pripremljenih za čitanje ovog ljeta dok su u pozadini dopirali zvuci klavira susjedove kćeri. Savršeno.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari