Džem od marelica

By Lota - srpnja 10, 2014

Sinoć je kuću ispunio predivan miris marelica. Odlučila sam napraviti jednostavan džem. Na otprilike 4 kilograma marelica stavila sam oko 800 grama šećera. Da sam stavila i manje ne bih pogriješila jer su marelice vrlo zrele i time same po sebi dosta slatke. Nisam dodavala nikakvih konzervansa.

Dakle, u posudu stavite od koštica očišćene i prepolovljene marelice i šećer i kuhati na laganoj vatri otprilike 2 sata. Pripremiti staklenke i držati ih u pećnici pola sata na 100 stupnjeva.



Naljepnice za staklenke su iz NKD-a, kao i karirane krpice i crvene vezice. Bijela pokrivala za staklenke su obični ukrasni podlošci za kolače.




Još vrući džem sin je lizao na žlicu i u tom trenu shvatila sam da dobiva uspomene iz moje kuhinje kao što ih i ja vezujem uz svoju rodnu kuću. Miris spravljanja zimnice koji će ga podsjećati na ljeta u djetinjstvu.




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari