Mini kitchen makeover

By Lota - srpnja 26, 2014

Posljednjih dana bavila sam  se osvježavanjem kuhinje kao što sam već ranije najavila. Sad sam konačno imala vremena za provedbu plana.

Dosadašnju boju zida zamijenila sam novom (Dulux Natural taupe 2). Boja je svjetlija nego prijašnja, iako mi se i prijašnja sviđa, imam dojam da je ova boja prostorija odmah postala svjetlija, a to mi puno znači.

Također sam sašila i rolo. Materijal skladištim u ormaru već dosta dugo. Materijale kupujem najviše u Casi espanoli pa je i ovaj iz tog dućana. Napravila sam ''generalku'' u kuhinjskim elementima i razmjestila sitnice. One ionako stalno kolaju po kući, gotovo niti jedna nema stalni postav.

Koje olakšanje, a pogotovo jer suprug danas kuha.

Evo i fotografija...
































I za kraj jedna panoramska fotografija.



  • Share:

You Might Also Like

1 komentari