Kratko, ali slatko...

By Lota - lipnja 22, 2014

Danas vam donosim nekoliko fotografija s našeg kratkog, ali predivnog putovanja. Destinacija je, kao što znate, bila Poreč, naš najomiljeniji grad u Istri, točnije turistički resort malo izvan grada. Prošli put bili smo u nekom drugom hotelu i mislili da ne može biti bolje. Ali može, što se pokazalo ovaj put.

Na putu tamo svratili smo u Svetvinčenat, mali gradić svega tridesetak kilometara udaljen od Poreča. Dočekuje nas opojan miris nekog drveća, sve nam ulazi u nosnice... i krećemo u razgledavanje crkvica. Zaključak, slatko malo mjesto kojeg vrijedi obići i popiti tamo kavu.



Putem prolom oblaka, brisači na najjačoj brzini i zaključujemo da ništa od plaže ovaj put. Međutim, po dolasku vrijeme savršeno, toplo i kupamo se u moru...!
Sve vrvi od turista, stranih naravno, hrvatskog ni za lijek. Moram priznati, malo sam iznenađena tolikim brojem turista u lipnju.



Ova terasa nudi prekrasan pogled na more za vrijeme ispijanja kavice...



Bez brige, ježinci su vraćeni u more :)


Skuplja se hrabrost za ulazak u vodu...





 
Pogled na Novigrad

Rano bih se ustala dok moji dečki još spavaju i dva sata šetala uz more upijajući njegov i miris raznovrsnog drveća susrećući se s trkačima ili samo šetačima poput mene. Neprocjenjivi trenuci.








Ono što svakako morate posjetiti, ako se zateknete u Poreču je Eufrazijeva bazilika. Mi ovaj put nismo jer smo već prije bili.
Na svakom koraku predivno cvijeće. Toliko skrbi za okoliš svojstveno je samo Istrijanima (žao mi je Dalmatinci) :)


Lijepu nedjelju svima,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari