Hello

By Lota - lipnja 08, 2014

Nije me bilo nekoliko dana na blogu. Uz previše posla, umora koji me obuzeo nisam stizala ništa napisati, a niti pratiti blogove s mog popisa.
I TO DO lista pati. Popis je sve veći, a realizacija se samo odgađa. Evo nekoliko fotografija trenutnog postava detalja u kući.


Iako trenutno imam svog cvijeća za vaze, danas sam odlučila iste napuniti kupovnim jer sam buketiće karanfila i ruža kupila za doslovno par kuna.



Nadam se da ćemo ovu piknik košaru ove godine prošetati više od par puta kao što smo prošle godine. Obožavam piknike. Dekica, košara s hranom i priroda. Savršeno. Prošle godine bi si odabrali neki dvorac kojeg ćemo posjetiti i onda pronašli podno njega neku livadu i uživali u pogledu na pejzaž. Naravno, u Hrvatskom zagorju.



Pelargonije u žardinjerama divno cvatu i uz neredovito prihranjivanje gnojivom. Hvala vam što me nagrađujete uvijek i uvijek novim grudastim cvjetovima.


U okvire po kući potrebno je staviti novije fotografije. Njih nekoliko stotina već duuuuugo čeka na razvijanje. To sam odlučila urediti ovog ljeta. Uostalom, kao i prošlog, ali opet nisam....:)

Kod nas je ovih dana preko 30 stupnjeva. No ne žalim se. Bolje je i ovako vruće nego konstantna kiša. Ovog vikenda baš vlada ljetni ugođaj. Nedavno sam pisala o odabranim destinacijama za ovo ljeto. Sve su osim jedne pale u vodu. Ne možemo se odlučiti gdje ćemo. S Madrida smo se prebacili na razmišljanje o Cipru, pa o Rodosu za koji gajimo predivne uspomene s bračnog putovanja prije osam godina, pa o Krfu, pa o Siciliji (vulkan mi je jedina barijera), pa o Alicanteu,  pa o Tel Avivu (ajme koliko je lijep) da smo na kraju jučerašnje rasprave završili na talijanskom Lago di Como i Toscani uz obvezno zaustavljanje na našoj obali. Što će biti konačno, vidjet ćemo nadam se ovaj tjedan.

Sad me čeka vožnja biciklima sa sinom kroz naše mjesto. Moja meditacija.

Svima dobar novi tjedan želi,



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari