Vintage čajnik

By Lota - prosinca 13, 2013

Neki dan sam se sjetila rasparenog seta za čaj koji je bio negdje u ormaru kod moje mame. Nažalost, sve su šalice razbijene ali meni ne smeta jer mi je baš lijep crtež na čajniku i poklopcu za kolačiće. Pravi zimski.

Danas popodne je prvi u nizu rođendana i fešta pa sam zamatajući te poklone zamotala i nekoliko za Božić. Uglavnom sam kupila sve poklone. Kupovala sam ih malo pomalo kroz dva mjeseca. Darivamo preko deset dječice od rodbine i prijatelja i potrebno je pravo malo bogatstvo da se kupe pokloni za njih. Uz to, ovaj mjesec obiluje i rođendanima i drugim slavljima tako da doslovno svaki dan kupujem poklone za neku od tih prigoda.




Ove godine poklone zamatam u vintage stilu. Sjetila sam se najobičnijih ukrasnih podložaka za mini tortice ili kolače i opasala ih ukrasnom trakom oko poklona. Na ovom poklonu na fotografiji niže kao ukras je poslužila rasparena naušnica koju sam jednostavno zapiknula u poklon. Mislim da izgleda divno.





Posao za danas sam donijela kući i dobro da jesam jer prehlada i glavobolja ne posustaju.  Od sinoć sam popila hektolitre čaja i potrošila brdo maramica. Nadam se da će danas ipak ići na bolje.

Danas je i sveta Lucija, dan kad se kod nas tradicionalno sije pšenica u male posudice. Prethodnih godina sam ju uglavnom kupovala, ali ove ću godine pokušat sama.

Dobro raspoloženje svima želi,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari