Božićni domjenak - mini verzija

By Lota - prosinca 23, 2013

Nakon loše prospavane noći uopće nisam imala volje ići na današnje druženje. No, kako to obično biva upravo tada sve ispadne najbolje. Nas četiri babe. Sa šeficom među nama. 

Kad sam M. objavila da će današnje slike završiti na mom blogu, rekla je: ''Baš me zanima što ćeš napisati.''

*********

Ručale smo u poznatom restoranu u kojem sam ja doduše bila po prvi puta, a gdje su se mogle vidjeti neke poznate osobe. Restoran je predivan i lijepo dekoriran i u njemu vlada pravo blagdansko ozračje. 

Dočekale smo hranu i gotovo prasnule u smijeh gledajući u nevjerojatno male porcije hrane. Moram priznati da je hrana bila savršeno dekorirana a također i takvog okusa. Mi kao prave gurmanke (dobro, nas tri od četiri) naučene na konkretne porcije :) u sebi smo pomislile da smo prije trebale iza ugla pojesti burek i jogurt. No na kraju smo se iznenadile da smo se od tako malih porcija uspjele prejesti.

Nas četiri bi se po boji kose, a donekle i po karakteru ( neka više, neka manje, a jedna potpuno) mogle upariti sa glumicama iz serije Seks i grad. Ja sam, naravno, Charlotte. :)



Kruh nismo jele :)
Samo smo ga točale u istarskom maslinovom ulju :)



Draga crvenokosa M.,

kad budeš čitala ovaj post  ( a i knjigu koju sam ti posudila) sjedeći u avionu za New York, a pogotovo kad ćeš kupovati poklone, sjeti se tko će te mijenjati na poslu :)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari