Povratak u rutinu nakon zimskih praznika

By Lota - siječnja 11, 2016

Dragi čitatelji,
zimski praznici su iza nas, i s današnjim danom vratili smo se u rutinu. Dio zimskih praznika proveli smo u jednim termama. Kako je krasno promatrati brežuljkast krajolik prekriven snijegom dok plivamo u bazenu. Lijepo je malo se odmaknuti od svakodnevice, a onda se s još većom radošću vratiti u dom. I odmah je sve, iako dobro poznato, nekako ljepše. 
A još kad me dočekaju takvi krasni komentari i ovdje na blogu i na mailu radost je još veća. Hvala vam od srca na svim lijepim riječima. Presretna sam da se na taj način povezujem i s drugim bloggerima.
Večeras kad svi zaspu uzela sam si za zadatak uz šalicu čaja pregledati blog Creativa Cale. Jedva čekam!
Link ćete moći vidjeti u lijevom izborniku u popisu blogova.
Općenito, jako, baš jako me veseli kad otkrijem neki novi blog ili stranicu i onda u dahu pregledavam postove. Srce mi zatitra dok upijam nove ideje.









 Svanuo je predivan, sunčan dan i prava šteta bi bila ne otići u šetnju.
U nadi da ste imali lijepe praznike lijepo vas pozdravljam,

  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Hvala ti, draga, što si me uvrstila u red blogova koje ćeš pratiti.Čitamo se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas ste se lijepo proveli..ugodan ostatak tjedna.. i da ..i ja sam se okušala u svijetu blogera..LP, MARTINA

    OdgovoriIzbriši