Neke promjene u predvrtu

By Lota - listopada 24, 2015

Dragi čitatelji,
 
ovaj sam se tjedan posebno razveselila. Moja draga čitateljica i prijateljica čiji sam vam vrt predstavila OVDJE poslala mi je divnog cvijeća. Tako će predvrt koji je ove godine posebno dobro napredovao, doslovno nabujao dobiti još stanara.
 
Kad sam otvorila pakete, nisam znala kuda bih prije krenula. Najprije sam večer prije na internetu proučila svaku dobivenu biljku kao bih saznala kakav položaj joj najviše odgovara kao i koliko dosegne u visinu kako bi konačan efekt bio razigran. Jedva dočekavši jutro bacila sam se na posao.  Niže možete vidjeti plan sadnje kao i nazive biljaka.
 
Svoj novi dom pronašle su heuchera (koraljna zvončika), hosta, pakujac plavi i bijeli, bergenije, crveni starinski božur, anemone visoke i niske, ostrugica i pulsatilla.
 
Jedva čekam iduću sezonu i u nadi da sam bila zelene ruke :).
 
Plan sadnje


 
U jednom sam navratu bila spomenula kako smo proljetos popunili prostor predvrta ukrasnom korom iz razloga što je bilo nemoguće kositi travu na sve manjim površinama a da pritom ne stradaju biljke. Nažalost, nekoliko ih je stradalo u košnji a najviše mi je žao ljetnog jorgovana kojeg sam dobila na poklon.
 
No, javio se novi problem koji sam po sebi i nije problem, ali u nedostatku vremena to postaje. Kroz ukrasnu koru unatoč podlozi izviruje korov i nadam se da će se ovim dopunjavanjem vrta taj problem riješiti.





 
Tako se sada vrt sastoji samo od trajnica što sam i željela. Uvijek je lako dodati i malo sezonske boje.
 
Sada se nažalost slabo vidi posađeno ali će na proljeće razlike već biti vidljive.


 
 
 Neka vam je svima lijepa ova sunčana listopadska subota. A ja idem dan iskoristiti na otvorenom i u šetnji s obitelji.
 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Raduje me što je pošiljka stigla u dobrom stanju. Vidjet ćemo na proljeće što će se od toga primiti, a što ne. Sve ćemo nadoknaditi :)

    OdgovoriIzbriši