Uživanje na otvorenom...

By Lota - ožujka 23, 2015

 Kako je divno priuštiti si ovakve gušte, uživati na otvorenom i to u kratim rukavima.
Sunce, listanje starih časopisa, predivan buket cvijeća, čaj...

Ovaj vikend klupica u pozadini dobila je novi sloj svijetlo plave boje. Mislim da će slika biti upotpunjena kad procvjetaju ružičaste ruže stablašice koje joj stoje s lijeva i s desna. 

Ovih dana, kad je većina planiranog čišćenja okončana i treba se preseliti na otvoreno imam više vremena i čitati druge blogove. Otkrila sam neke nove divne koje ću uskoro dodati na popis. Također, veseli me što današnja tehnologija omogućuje da vidim tko sve gleda moj blog i koliko učestalo. 

 Malo sam lijena po pitanju komentiranja tuđih blogova odnosno postova, ali vjerujte da sam s mnogo toga više nego oduševljena i uvijek rado svraćam na blogove u popisu.




Ugodan ovaj divni sunčani ponedjeljak svima,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari