Predivan proljetni dan

By Lota - ožujka 19, 2015

Tako volim ovo sunce koje nas prati zadnjih nekoliko dana. Potpuno me obuzelo proljetno čišćenje. Nema što nisam izvadila i oprala. Volim objesiti rublje da se suši na svježem zraku umjesto da koristim sušilicu. Volim prošetati dvorištem i vidjeti kako pupaju tulipani, kako je forzicija
lagano već u cvatu, lišće i trava su zeleniji. Sve je nekako intenzivnijih boja. Orezala sam ruže i japansku vrbicu. Jedva čekam njene nježno roza listiće.

U zraku se osjeća radost, ljudi su odjednom življi i budniji, jednostavno prekrasno.
Moram priznati da uživam ovih nekoliko dana otkako ne moram na posao. Nakon kućanskih poslova pravi je luksuz opustiti se uz knjigu ili časopis ili jednostavno družiti se s prijateljicama. Ovih su me dana toliko iznenadile da sam zaista zahvalna da ih imam uz sebe kad mi je najpotrebnije.






Uživajte u suncu,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari