DIY mobil za dječji krevetić

By Lota - ožujka 12, 2015

 Danas ću se pohvaliti jednim od nekoliko DIY uradaka za dječju sobicu. Mobilom. Jučer je bio moj zadnji dan na poslu i veselim se narednim danima kad ću imati vremena realizirati sve ideje. U zadnje sam vrijeme probala ulogu slikarice, švelje i još puno toga. Za sad pokazujem samo mobil, a vrlo skoro uslijedit će gotova soba.

Za izradu mobila inspirirala me jedna trudnica koja je putem jedne grupe podijelila fotografije mobila napravljenog za sina. Iako sam mobil imala od sina, poželjela sam nešto drugačije, što je naravno kod nas nemoguće kupiti, pa sam inspiraciju za ovaj mobil potražila na internetu. Između mora fotografija odlučila sam od nekoliko omiljenih iskombinirati jedan mobil sastavljen od oblaka, srdaca i muffina.

Sve što je potrebno za izradu ovakvog mobila, uz pretpostavku da postolje imate, je filc papir u željenim bojama, špagica, škarice, igla i konac u boji filca. Nakon što izrežete željene oblike duplo (prednja i stražnja strana) ostacima filca ih punite i potom zašijete.

Ako nemate postolje možete improvizirati pomoću grane ili sličnog ''držača''.







Ugodan dan svima želi,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari