Ružama kroz trnje

By Lota - siječnja 30, 2015

Svima je poznata ona izreka:

Kad ti život donese limune, napravi limunadu.

U tom smislu ja sam se okružila prelijepim ružama, upalila svjećice i stvorila ugodnu atmosferu. Iako, moram priznati, već naveliko križam i odbrojavam dane do porodiljnog dopusta, još me čeka hrpa posla kojeg moram obaviti. Tako će i ovaj vikend biti uglavnom radni.


Cvijeće u kombinaciji sa svijećama učinkovito je oružje protiv zimskog bluesa. A od svega najvrednije je da smo okruženi ljudima koji nas zaista vole i koje mi volimo, koji s nama dijele i lijepo i ono manje lijepo.


S nestrpljenjem iščekujem ljepše dane, da sunce napokon zamijeni kišu i sivilo, kako bih mogla početi s bojanjem nove dječje sobe.
Do tada cvijećem ću pokušati stvorit makar privid nadolazećeg proljeća.





Počeli su pristizati i prvi pokloni za našu princezu koju svi s radošću i nestrpljenjem jedva čekamo upoznati.




Ugodan početak vikenda svima želi,


  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Redovito pratim Vaš blog i predivan mi je ovaj post.
    pozdrav iz BiH

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno hvala na lijepom komentaru. Pozdrav u BiH!

    OdgovoriIzbriši