Inspiracija za dječju sobicu za male princeze

By Lota - siječnja 15, 2015

Zadnjih dana prikupljam ideje za uređenje dječje sobice. Iako je prva pomisao na roza sobu, ona će ipak biti prisutna samo u detaljima. Cijela paleta boja na koju sam se odlučila je pastelna, nježna i girly.

Dakle, osnovne boje koje sam odabrala su svjetlo tirkizna, nebesko siva, bež i prljavo roza uz neutralnu bijelu.

Na zid ide definitvno nebesko siva tapeta na sladolede. Ova tapeta je bila neuhvatljiva, ali mjesec dana potrage se isplatilo.


Za prematalicu i kinderbet odlučila sam se za svjetlo tirkiznu. S time da bih na ladice prematalice stavila prljavo roze ručkice. Još nisam odlučila dali one na točkice ili na sovice.




U jedan kutak bih smjestila ovakvu ili sličnu fotelju i jastuke na njoj.




Uvijek me oduševe ovakve improvizirane vješalice/stalci na kojima je izložena preslatka robica ton na ton.




Za topliji dojam unijet ću i malo grubih formi pletenih košara. One mogu poslužiti kao spremište za dodatne dekice ili igračke.


Roza , dakle, u detaljima... lampi, zavjesama, jastučićima i sličnom.



Za ormar sam se odlučila za neutralnu bijelu.



Rastapam se na starinsku posteljinu s volančićima i čipkicama.









Nadam se da vam se svidjela moja paleta boja za male princeze.

Puno pozdrava,





  • Share:

You Might Also Like

0 komentari