Početak vrtlarske sezone

By Lota - ožujka 12, 2014

Lijepo vrijeme dodatni je poticaj da izađemo van i počnemo s radovima u dvorištu i vrtu. Forzicija je u cvatu, a i ostale se biljke polako bude. Kupila sam nekoliko maćuhica i tratinčica koje ću posaditi u ukrasnu posudu uz ulaz u kuću gdje sa svake strane imam po šimšir kuglu.

Uspjela sam nabaviti sadnicu aronije, a još sam si poželjela i sadnicu goji bobica. Puno radova nas očekuje ove sezone. Prošle smo godine popločili prednji dio kuće pa treba navesti zemlju i posaditi novu travu, zamijeniti od snijega oštećene i slomljene šimšir kugle uz pješačku stazu novima, okopati i prihraniti thuje, orezati ruže i voćke, a početkom svibnja posaditi ljetnice u žardinjere na prozore i balkon. Jedva čekam!

No, ipak sam u ulozi vrtlara amatera, čisto za svoju dušu i relaksaciju i često primjenjujem metodu pokušaja i pogrešaka. Po prirodi sam prilično nestrpljiva i teško mi je čekati na krajnji rezultat u vrtlarenju (ipak kad objesite nove zavjese i postavite novu lampu vidljivo je odmah). Stoga se najviše radujem upravo ljetnicama koje uspijevam solidno održati sve do najveće ljetne žege kad ni obilno zalijevanje rano ujutro i kasno navečer na južnoj strani kuće ne daju baš beskrajno lijepe rezultate. Isprobala sam gotovo sve ljetnice koje bi mogle opstati na jakom podnevnom suncu, ali nisam još naišla na onu pravu. Ove godine se nastavlja i ta potraga...

Nadam se da će nam vrijeme narednih dana biti lijepo i omogućiti nam boravak na otvorenom.



Vrlo sam znatiželjna primjenjuju li hobi vrtlari onaj lunarni kalendar za vrtlare. Ja gotovo uvijek pogledam na njega, ali zbog poslovnih obveza ipak napravim kada što stignem.

Danas ću na ulazna vrata objesiti i uskršnji vjenčić.

Ako vrtlarite, svima puno uspjeha u ovoj sezoni.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari