Zimska odijela za šimšir kugle

By Lota - studenoga 29, 2013


Danas sam tegle u kojima su šimšir kugle odjenula u jutene vreće i zavezala crvenom mašnom također od jute. Položila sam ih ispred kuće na bijelu klupicu koja ljeti inače stoji sa dvorišne strane na terasi. Navečer ću upaliti i svijeće u lanternama.

Danas me čekaju uglavnom kućanski poslovi, a kad se muž vrati s posla nastavit ću ukrašavati kuću. Svi lanjski ukrasi su na tavanu pa čekam njega da mi ih spusti. Trebam li reći da još nikad nisam bila na našem tavanu. Strah od penjanja po izvlačnim stepenicama jednostavno je prevelik. Nikada mi nije bilo jasno da se bojim popeti ljestvama a ne bojim se letjeti avionom. Baš čudno.



Gledam druge blogove mahom iz Švedske i većinom već imaju okićene jelke u kućama, obasjana dvorišta lampicama i svu silu ukrasa. Kod nas to nije uvriježeno. Pri tome mislim na privatne kuće.

Lijep petak,



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari