Božić se polako ušuljava u kuću

By Lota - studenoga 23, 2013

Danas smo spavali duže nego obično. Inače se i vikendom dižem ranije jer ne želim poput mog supruga prespavati pola dana. Tada imam osjećaj da vikend jednostavno prođe kraj mene, a toliko ga iščekujem u tjednu. No jučer smo bili u gostima i prilično se zadržali. Išli smo u posjet jednoj maloj djevojčici koja je tek nedavno došla na svijet.

Iz tog smo razloga doručkovali tek oko 11 sati nakon što sam se ja vratila iz kupnje. Osim namirnica kupila sam i nekoliko božićnih ukrasa za koje moj muže tvrdi da ih nemamo više kamo ugurati. Ali ja, kao i svako žensko, lako nađem mjesta...



Neke sam od ukrasa odmah izložila u hodniku dok drugima tražim mjesto. Naravno, kod mene postava ukrasa nikad nije ista. Razmještam ih između prostorija i stvaram sasvim drugačije ozračje. Sve ovisno o trenutnom raspoloženju i inspiraciji.



Lijep vikend želi Vam,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari