Advent 2018

By Lota - prosinca 02, 2018

Jeste li napravili ili kupili adventske vjenčiće? Ja sam se ove godine poželjela zelenila uz pokoji ukras. Za stolni adventski vjenčić uzela sam ladičicu iz ormarića za nakit koja je tijekom vremena imala već puno namjena. U nju sam izrezala po mjeri cvjećarsku spužvu i nakon što sam odredila mjesto svijeća počela dodavati zelenilo. Dio zelenih grančica je umjetan pa sam dodala svježe grančice thuje, eukaliptus i pokoji sukulent. Na kraju sam dodala par kuglica, grančicu pamuka i nezaobilazni satensku vrpcu u središte koje sam postavila naušnicu koju ne koristim. Sviđa mi se konačni rezultat.

Zelena tema protegla se i na vjenčić za ulazna vrata. Osnovu vijenaca imam već godinama na metalnoj vješalici formiranoj u krug. Sada sam ponovno dodala raznovrsno zelenilo za raskošniji dojam. Ukrašen je tek satenskom vrpcom i jednim orašarom.

Lijepa vam prva adventska nedjelja!











  • Share:

You Might Also Like

0 komentari