DIY

Nova boja zida u dnevnom boravku

By Lota - rujna 23, 2018

Kao što sam i obećala pokazat ću vam novu boju zida u dnevnom boravku. Ostali zidovi obojani su u off white nijansu. Željela sam dobiti nijansu sivo plave poput one na tepihu. Boju koju smo naručili nije odgovarala. Nekoliko dana i dalje nam nije sjedala pa smo ponovno obojali taj zid u sada savršenu nijansu. To su neke male promjene u kojima uživam i koje u kratkom vremenu prostoru udahnu novo ozračje.

Započeli su hladniji dani i sve ćemo više boraviti u dnevnoj sobi. Stoga mi je bitno da bude ugodna i opuštajuća.

Jučer sam na dar dobila ovaj krasan buket pijetlove krijeste. Njena purpurna boja krasno se istaknula na sivo plavoj podlozi. A tu je i štivo kojim sam se opskrbila u Engleskoj. Volim te časopise koje sam prije redovito kupovala no dok dođu na naše tržište cijena bude zbilja previsoka. Još jedan suvenir iz Engleske je ova srebrna, ručno oslikana zdjela.

Sve to stoji na stoliću koji je izvorno bio bijele boje, a onda sam ga obojala u zlatno.

Nadam se da vam se sviđaju te male promjene.










Divnu nedjelju vam želim.




  • Share:

You Might Also Like

7 komentari

  1. Prelijepo Lotta. Može li u nekome od sljedećih postova upute kako obojiti stolić? Jeste li Vi sami farbali zid?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sami smo farbali zid. Uvijek sami to radimo. I hvala na pitanju. Napravit ću post o bojanju. Puno pozdrava!

      Izbriši
  2. Možda će Vama zvučati smiješno ali većina nas bi rado od Vas čula kako farbati zidove, konkretno ovako u dvije boje, lijep pozdrav Mila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mila, za uredan dojam nužno je koristiti onu žutu pik traku uz rubove plafona i između zidova ukoliko idu u dvije različite boje kao ovdje. Mi koristimo Dulux boje. One su se pokazale kao vrlo kvalitetne. Cijena im je veća,, ali se isplati pogotovo jer se daj pobrisati a da nisu nužno u plastičnoj varijanti kao za javne prostore. To je odlično kad su u kući mala djeca. I kvalitetan valjak. Svaki proizvođač ima svoje, teksturi boje prilagođene. Mi uzmemo Dulux valjak. Boja ne kapa i nema prevelikog nereda i čišćenja. Nadam se da sam barem malo pomogla. :) Lijepi pozdravi!

      Izbriši
  3. Hvala pomogli ste mnogo, ipak, kako odvojiti boje a da linija bude ravna?

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprije smo obojali svjetlije zidove. Tu nije bitno ako se i malo pređe na drugu stranu (onog zida koji ide u drugačiju boju). Kad se osuše onda se pik traka lijepi na tu svjetliju boju uz rub što je preciznije moguće. Time je rub svjetlije boje zaštićen dok farbate susjedni zid u drugu boju. I odlijepite bez strah ada ćete oštetiti boju. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, sljedeće ljeto ću da se upustim u avanturu zvanu DIY farbanja. :) lijep pozdrav Mila

    OdgovoriIzbriši