DIY

Gallery wall art i DIY pebble art

By Lota - kolovoza 26, 2018

Jučer smo dovršili još jedan projektić u kući. Nakon što smo obojali dnevni boravak u off white kao i blagovaonicu, jedan zid smo htjeli istaknuti i obojati u boju koja je na tepihu. Prošlog smo vikenda obojali taj zid no nismo bili zadovoljni nijansom. Sami smo zatim miješali boju da bismo dobili željenu nijansu. U idućem postu fotografirat ću taj zid kojeg sada vidite djelomično.

Maknuli smo bijelu policu iznad jedne sofe i osmislili gallery wall art.  Lijepa nam je ta promjena. U središte sam postavila DIY pebble art. To sam nam napravila kao suvenir na ovogodišnje ljetovanje. Pomno birani kamenčići na plaži predstavljaju našu obitelj. U duboki okvir postavila sam plavosivu podlogu od kolaža koja se lijepo uklapa u instalaciju od kamenčića. Kamenčiće sam potom zalijepila vrućim ljepilom. Pronašli smo i par kamenčića u obliku srca pa sam ih zalijepila u gornji desni kut. Meni se baš sviđa ovakav originalan suvenir.















Neka vam je lijepa nedjelja,


  • Share:

You Might Also Like

3 komentari

  1. Zaista jako lijepo. Veliku promjenu je dala bijela boja zida. Gdje ste kupili okvir u koji ste stavljali kamenčiće?ne svakidašnja ali nadasve prelijepa ideja kao uostalom i sve kod Vas Lotta. Lijep pozdrav Mila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mila, okvir je iz Ikee. Zahvaljujem se na lijepom komentaru :). Puno pozdrava!

      Izbriši
  2. Dear Lota,
    Looks great with this colorful wall! Stones work, wall decoration is totally successful. I also love the decor on the table.
    I greet you and love you, Mia

    OdgovoriIzbriši