Vrt

Novi kutak vrta prije i poslije

By Lota - srpnja 17, 2018

Nedavno sam najavila da ću vam pokazati novouređeni kutak vrta koji je već dugo bio prilično neugledan. U tom se kutu vrta nalazio komposter, a čempresi koji su opasavali ogradu postupno su se posušili. Meni osobno je nevjerojatna razlika između nepuna dva mjeseca razmaka. 

U središtu te male gredice je kuglasta katalpa. Druga u našem vrtu. Jednu, cijepljenu na višu visinu imamo u prednjem dijelu vrta. Oko nje sam zasadila rujevinu ''royal purple'' i ligustrum koje namjeravam oblikovati u grmove kako bi stvorili kulisu tog kutka i zaklonili pogled na novopostavljeni komposter. Naprijed sam posadila niže biljke. Aucubu japonicu žuto zelenih listova, zlatno žuti čempres, neki grmić kojem ne znam ime, a koji je bio otpisan u rasadniku, ali se kod mene lijepo opravio i narastao, par jednogodišnjih cvjetnica, begonija i salvija uz neki puzajući pokrivač tla kojeg sam uspješno prenijela u vrt  u nadi da nije neka vrsta korova. Desno sam uspjela sačuvati ružu penjačicu zasađenu jesenas, grm zečjih ušiju i iglice jer smo mijenjali ogradu i proširivali prostor za psiće. Na prijelazu sam presadila šimšir koji je dugo kržljao u jednoj tegli. Kutak je od travnjaka odijeljen otpatcima drvenih greda od izrade ljuljačke.





Kutak vrta na datum 19.5.2018.



Dan kasnije, 20.05.2018.





i danas, 17.7.2018.















I još par kadrova vrta...






 I detalj u službi navijanja i podrške za hrvatske nogometaše :)




Pozdrav svima,


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari