Cvjetni tuljac na vratima

By Lota - srpnja 08, 2018

Dragi moji,

približava se moj godišnji odmor kojeg s nestrpljenjem iščekujem. Iza mene su uspješni veliki projekti i puno odrađenog posla.

Završila je i škola. Neizmjerno sam ponosna na svog sina, proglašenog za najboljeg učenika i samim peticama u obje škole.

Neki dan sam na poklon dobila ovaj prekrasan cvjetni buket. Buket koji neće uvenuti i može krasiti bilo vrata bilo zid ili biti iskorišten za neku drugu namjenu.

Prekrasne ljubičaste njanse i ručno izrađeni cvjetovi lavande lijepo se slažu uz žutu fasadu kuće.

Svakako pogledajte radove moje prijateljice Vesne. Vjerujem da ćete pronaći nešto za sebe i dati joj podršku u novim poslovnim vodama.

Njen rad možete pogledati na sljedećem linku:

https://www.facebook.com/unikatni.pokloni.900

Unikatni Pokloni













Lijepu nedjelju želi vam,




  • Share:

You Might Also Like

2 komentari