Priča o ružama kroz fotografije

By Lota - svibnja 30, 2017

Dragi čitatelji,

moj mali vrt je posebno krasan ove godine. Vjerojatno je najljepši u svibnju. Upravo zbog ruža.

Prije nekoliko godina površina vrta činila mi se ogromnom, a sada bih rado da je veća. Voljela bih još puno toga zasaditi.

U cvatu su ruže Gertrude Jekyll, James Galway, Eden Rose, Melody Parfem, Angela, Queen of Sweden, Acropolis, Isaac Pereire, a uskoro i Home & Garden i Hercules. A vazice u kući dupkom pune te divote.

Ipak, prije nekoliko dana vrlo jak vjetar slomio je jednu ružu stablašicu. Prelijepu Angelu koja je stajala s lijeve strane klupice u stražnjem dijelu vrta čineći simetriju s onom koja je još uvijek tu. Ne mogu opisati kako sam bila i tužna i ljuta. Na jesen ću vidjeti kako da joj nađem dostojnu zamjenu.




Noćna frajla i majčina dušica i nalaz poslije vjetrovite noći.


Astilba u sjenovitom kutku vrta.






Queen of Sweden


Božur Sarah Bernhardt


Melody Parfem



Pokrivačica tla Fuchsia Meillandecor























Tritoma






Gertrude Jekyll iznad i ispod. Posebno mi je lijepa kad joj se čašica potpuno otvori.


















Vaša,


  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Predivne ruže, draga Sanja. Žao mi je stablašice. Mogu si misliti kako ti je bilo.A i tritoma cvjeta.Doduše malo šugavo, ali brzo se ona širi. Uživaj u svom vrtu. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kaki šugavo. Za prvu godinu odlično. A bila je gažena od dječjih nogu i udarana loptom. Ali preživjela je :). Puno, puno pozdrava!

      Izbriši