DIY

Najava mini projekta / Annie Sloan chalk color

By Lota - siječnja 20, 2017

Dragi čitatelji,

već je petak. Dani doslovno prohuje, kuća je do kraja tjedna dobrano u neredu. Polako saniram. Ovaj tjedan naša djevojčica je na bolovanju. Za danas nismo imali plan B pa sam ja ostala doma. Svaka u svom kućnom ogrtaču na žlicu jedemo linoladu i baš nas briga.

Već ranije naišla sam na boju Annie Sloan i samo odmahnula rukom u nadi da ću ju nabaviti kod nas u Hrvatskoj. Odnedavna je i to moguće. Ako ćete zatrebati boju možete ju pronaći u Annie SLoan stockist trgovini u Slavonskom Brodu. Ja sam ju naručila putem maila i ljubazna gospođa Tatjana iz Avanturista (http://www.avanturist-sb.hr/) sve mi je lijepo objasnila, a boja je u najkraćem roku bila pred mojim vratima. 

U ovu nijansu French linen u koju sam se zaljubila zapravo želim obojati nešto drugo a bojanje noćnog ormarića za dječju sobu je probno bojanje. Zapravo sam ga upravo obojala i na sušenju je, a fotografiju ću postaviti u idućem postu kad bude na svom mjestu.

Noćni ormarić je kupljen preko oglasnika za par kuna a prerast će u lijep komad namještaja.







 


  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Prekrasno!
    Zaljubljena sam u chalk paint boju i zelim je i ja što prije nabaviti

    OdgovoriIzbriši