DIY

DIY otoman

By Lota - siječnja 15, 2017



Dragi čitatelji,

Danas vam donosim fotografije jučerašnjeg projekta. Malog otomana klupice. Dio je to drugog projekta kojeg ćemo realizirati uskoro, a vezan je uz dječju sobu. Izbacujemo dječji krevetić (kinderbet) budući da naša djevojčica već dugo ne spava u njemu. Ostavljamo krevet kojeg ćemo prebaciti na nasuprotni zid u odnosu na sada, a na tom zidu bio bi kutak za igranje.

Općenito smo ovih dana u razmještanju namještaja. Kupili smo pianino za sina i pronalazimo mu idealnu poziciju. Gurali smo ormare nebrojeno puta i opet vraćali. Uskoro slijede fotografije i tog pothvata.

Od ljeta imam dio Ikeine lack komode za TV. Zapravo samo gornju ploču na koju je moj suprug  montirao također Ikeine nogice kao dio nekog projekta. I tako je to stajalo u ostavi ispod stubišta. Više puta sam razmišljala što s time i na kraju mi je pao na pamet otoman.

Visina je prikladna za sjedenje za mlađu djecu. U nastavku su fotografije koje prate tijek izrade.

1. korak 

Potrebno je izbušiti rupe gdje će doći gumbi ako želite diamond tufted izgled. Ukoliko ne želite taj izgled ovaj korak preskočite. Pretpostavka je da već imate donji dio - to može biti kakva daska na koju su montirane nogice po želji. To je za tren oka napravio moj suprug iako sam mislila da će taj dio odnijeti najviše vremena.





2. korak 

Položiti spužve na gornji dio. Bilo bi idealno da je ona od jednog komada. Ja sam iskoristila spužve iz sjedalica za stolice.



3. korak

Spužve prekriti sa flizelinom i odabranom tkaninom. Kad sam osmislila projekt u glavi točno sam zamislila ovakvu boju baršuna i uspjela ga naći od prve. Predivna prljavo roza nijansa koja se iz nekih kuteva presijava u sivo.


4. korak 

Presvlačenje gumbića. Gumbe koji s donje strane imaju kukicu obukla sam u baršun na način da sam izrezala materijal u formi kruga veći od gumba i koncem nabirala oko gumba i na kraju zašila. S donje strane ostaje viriti samo rupa za provlačenje igle i konca. Nažalost nisam fotografirala taj korak. Možete isto tako koristi bilo kakve gumbe.

5. korak

Uh! Taj me korak najviše naživcirao. Kako bih napravila diamond tufted izgled potrebno je povezati donji dio i gornji dio iznad spužve odnosno materijala. Problem je bio taj da sam trebala dugačku iglu koja može proći kroz ukupno desetak centimetara podloge i spužve. No ta igla nije mogla proći kroz rupice na gumbu. Nebrojeno puta sam navodila konac sad na manju sad na veću iglu. To je bilo 80% ovog projekta. Poanta je da je s donje strane konac fiksiran gumbom većim od rupe.


6. korak 

Klamericom za tapeciranje spojiti tkaninu s donje strane sjedišta. I to je to.









Puno pozdrava,




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari