Nedjeljni kolač od sira i mandarina

By Lota - listopada 16, 2016

Neki dan dok sam prekapala po kutiji s receptima izrezanim iz novina i časopisa koje skupljam godinama i naletjela na recept  za ovaj kolač. Sezona je mandarina, nabavili smo domaće i odlučila sam ih upotrijebiti u kolaču kojeg sam ispekla za današnje goste.



Recept:

Tijesto:

150 grama krem sira
4 žlice suncokretovog ulja
1 jaje
50 grama šećera
200 grama brašna
1/2 žličice praška za pecivo

Pomiješati krem sir, ulje, jaje, šećer, brašno i prašak za pecivo te umijesiti tijesto. 

Nadjev:

500 grama mandarina
750 grama svježeg sira
250 grama kiselog vrhnja
1 puding od vanilije (prašak)
1 žličica praška za pecivo
3 jaja
100 grama omekšanog maslaca
150 grama šećera
1 žlica limunova soka
2 žličice naribane limunove korice
šećer u prahu za posipanje 

Oguliti madarine.Svježi sir pomiješati s kiselim vrhnjem, a zatim umiješati puding i prašak za pecivo. Razdvojiti žumanjke i bjelanjke. Žumanjke, maslac i šećer pjenasto izmiješati te dodati smjesi od sira. Bjelanjke istući u čvrsti snijeg s limunovim sokom i koricom pa umiješati polovicu mandarina. Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva, razvaljati tijesto te ga utisnuti u namašćeni kalup promjera 26 cm (ja sam radila dvije tortice u duplo manjem kalupu). Preliti smjesom od sira i ukrasiti ostatkom mandarina. Peći oko 60 minuta (ja sam 15 minuta dulje), ohladiti i posipati šećerom u prahu.




Dobar tek!


  • Share:

You Might Also Like

8 komentari

  1. ICH LIEBE KÄSEKUCHEN

    das REZEPT werde ich mir merken...freu..freu

    habe noch einen feinen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Liebe Birgit, ich liebe käsekuchen auch und finde diese kombination sehr gut. Bis bald, Lota :)

      Izbriši
  2. Ovo mi izgleda božanstveno, moram što prije probati.Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow,der Kuchen sieht verlockend aus. Mit Mandarinen findet an selten ein tolles Rezept.
    Danke!!!!!
    Alles Liebe,
    Manuela

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je prelijepo kao i obično.Kazite mi molim Vas koji je to cvijet na slici i da li je to sobna biljka.
    srdačan pozdrav
    MILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mila, to je vrijesak. Sada se prodaje gotovo svugdje. Predviđen je za sadnju vani. LP, Lota

      Izbriši