Simfonija mirisa

By Lota - lipnja 10, 2016

Dragi čitatelji,

jedva sam se dočekala svojih ružica da krenem slagati buketiće i puniti vaze. Ono zbog čega su mi domaće ruže posebno drage je njhov miris. Neka miriši intenzivnije neka slabije, ali zajedno čine simfoniju neodoljivog mirisa.

Sve moje ruže su u rozim nijansama jer ih najviše volim i u ovom mi buketiću savršeno idu uz pokoji cvijetak lavande.

Sinoć smo imali krasan susret. Jedna predivna dama s mužem iz Poljske. Srele smo se jednom prije više od sedam godina poslovno u Krakowu i zaista je nevjerojatno da mi se nakon toliko godina javila i pitala sjećam li je se i da sam na nju ostavila tako snažan dojam i često me se sjeti. Bilo je to divno za čuti, a još divnije se ponovno sresti. Poklonila mi je divne šalice sa šarenim motivom iz njene rodne Poljske. Uspomena na nju i sjećanje na naš ponovni susret svaki put kada će biti u upotrebi.

Danas je petak, početak vikenda, ali i moj posljednji slobodni dan. Od ponedjeljka se vraćam na posao nakon punih 15 mjeseci. A kao da je tek tjedan prošao. Ovog vikenda i naš sin slavi svoj veliki deveti rođendan i upravo brašnjavim rukama pišem ovaj post dok završavam tortu.

Želim vam svima savršen vikend.














  • Share:

You Might Also Like

0 komentari