Neki kasnoproljetni kadrovi iz vrta

By Lota - lipnja 03, 2016

Dragi čitatelji,

već danima nas grije sunce i pravi je ljetni ugođaj. Više manje sve je u cvatu i pravi je melem za oči promatrati svu silu boja koje nas okružuju. Sve je tako puno života. 

Ne znam što mi je ljepše. Rano jutro kad je sve još sneno, kad cvrkut ptica i sunce koje se probija nastoje probuditi sve oko sebe, a leptiri i pčele slijeću na lavandu ili pak smiraj večeri kad isto ono sunce zađe i u polutami posmatramo gdje je što procvjetalo i probujalo. 

Već sam ranije spomenula kako smo baš zadovoljni izgledom okoliša, sve se razraslo i kad sjednemo okruženi raslinjem imamo osjećaj da nas grli. A da ima posla oko održavanja...to ima.












Ovog smo proljeća stražnjem dvorištu dodali ljuljačku za djecu u diy izvedbi.




Moje omiljene Angele su u cvatu. Jako sam se bojala da će cvatnja izostati jer je mraz bio prilično oštetio pupove, a potom i dani kiše koji su uslijedili. Međutim, niti ove me godine nije iznevjerila.

Tako krasno djeluje ružičasta nijansa uz svijetloplavu klupicu. Savršen pastelni spoj.















Posebno mi je dražesna postava na ulaznoj ogradi dvorišta za pješake. Već nekoliko ljudi mi je reklo da se uvijek osmjehnu kad prolaze kraj kuće jer ograda kao da im pruža buketić u ruke. 

Prava dobrodošlica, zar ne?







Neka vam je svima divan vikend!



  • Share:

You Might Also Like

3 komentari

  1. I think it's a dream come true to live in your home and garden!
    Greetings,
    Mia Coman, Sighisoara-Rumanien

    OdgovoriIzbriši
  2. Dear Mia, thank for a nice comment. Wish you all the best!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako ste lijepo skockali okućnicu. Nadam se da stignete i uživati u njoj.

    OdgovoriIzbriši