Rođendanski party

By Lota - svibnja 16, 2016


 Dragi čitatelji,

ove subote smo proslavili prvi rođendan naše djevojčice. Iako najprije zamišljena kao vrtna zabava zbog lošeg je vremena ipak održana u zatvorenom. No to me, baš kao niti viroza koja me pratila proteklih dana, nije omelo u planovima. Unijeli smo stol i stolice s terase nakon što smo izmjestili dio sjedećeg dijela boravka.

Organizirali smo ručak za obitelj i prijatelje. Ja sam si dala truda oko slatkog stola na tri razine. Izradila sam pompone od salveta i zastavice od ostataka materijala. Ovog puta tortu sam odlučila ukrasiti buttercreamom kojeg sam tonirala u pastelno zelenu i pink boju. Na tortu je postavljen cake topper od slamki i zastavica u skladnim bojama. 

Slavljenica je blistala u cvjetnoj haljinici pristigloj iz Velike Britanije. Čak smo uvježbali i puhanje svjećice na torti :).

A sad slijede fotografije :)




 




















 
 








  • Share:

You Might Also Like

4 komentari

  1. Prelijepo sve,koja torta je bila u pitanju? Marti Luisi sve nabolje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Gornji kat je bila kapri torta. Za nju sam već stavljala recept. Ovaj put umjesto jagoda sa šumskim voćem i to mi je puno bolja kombinacija. Dolje boem torta.

      Izbriši
  2. Sretan rođendan i sve najbolje preslatkoj Marti Luisi. Mama se baš potrudila da rođendanska proslava bude besprijekorna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan dekor a mala slavljenica je najlepša!Sretan rodjendan Marti Luisi i sve čestitke mami na besprekornom ambijentu !😊

    OdgovoriIzbriši