Kako je napredovao predvrt

By Lota - travnja 20, 2016

Dragi čitatelji,

pokušala sam iskopati stare fotografije predvrta. Naišla sam samo na nekoliko fotografija koje ću vam pokazati. Možda ih je bilo i više, a možda i ne. Tko bi uopće želio fotografirati tako nešto? Tada ni u peti nisam imala da ću jednog dana imati svoj blog. Sigurno bih imala više onih ''prije'' fotografija.

Bez obzira na nedostatak tih ''prije'' fotografija vjerujem da ćete steći uvid o promjeni tijekom godina. Moram priznati da baš s nekom tugom gedam u te stare fotografije, to je bio period kad smo svo vrijeme ulagali na uređenje interijera, a ništa na uređenje eksterijera. I tu je bila prva greška. Kažem greška jer biljkama treba vremena da izrastu, da stasaju...

Dakle, 2009. godine kada smo se uselili u novoizgrađenu kuću nismo okoliš uopće dirali. Baš je bio neugledan. Tek tamo oko 2011. smo imali prve pokušaje. Bez znanja o biljkama, malo po malo kupovali smo buxuse, ruže stablašice, trajnice i ostalo, a s postavljanjem opločnika 2013. godine dobivamo i okvir za predvrt. To je bila trenutna preobrazba. I tako, više manje stihijski nastao je ovaj predvrt danas. Konačnim rezultatom smo i više nego zadovoljni. Postigli smo nekakav poluformalni izgled predvrta. Stražnji dio osmišljen je kao prostor za igru i sjedenje. Ima tu još prostora za napredak. Prije svega on uključuje rast posađenih biljaka. I jako sam sretna da mi je sve što sam jesenas dobila od jedne čitateljice i probujalo. A što sam to sve bila zasadila možete se podsjetiti OVDJE.

I da ne duljim i držim vas na tankom ledu u nastavku su fotografiije koje prate ovu gornju priču.







2009.

2009.














Čekam mamu dok pofotka :)


Nadam se da će ova fotografija uskoro postati ''prije'' fotografija kad se razraste ovaj pokrivač zasađen ispod krošnje Salixa.


Posebno se veselim cvatnji crvenih božura zasađenih jesenas.








  




  • Share:

You Might Also Like

7 komentari

  1. Lota predivan ti je vrt.Ove godine sam prvi put videla u prodaji u našem gradu drvo Salix,pa me zanima ostaje li tako malo jer bi mi to odgovaralo?Pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Cale, ostaje malo. Orezuje se prije kretanja vegetacije. Kod mene su dva, jedan u onom trokutu i jedan u onom krugu. Cijepljena su na različitu visinu. Ima ih i višljih. Krošnja se, dakle, orezuje prije kretanja vegetacije i vrlo brzo probuja. Prve godine je bila rijetka, a onda ide sve gušća i gušća. Ovo drvce svima peporučam. Oko njega nema nikakve brige a dekorativno je kroz cijelu godinu. Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo i skladno uređen predvrt. Zanimljivo je pogledati kako je izgledao prije i kakav je sada. No vjeruj mi, kraj je još daleko ... bit ću tu još radova :))
    A najljepši ukras vašeg vrta je ovo malo preslatko stvorenje. Kako je vrijeme samo brzo proletjelo. Uff

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan vrt sa mnoštvom različitih biljaka i ukrasnih grmova, još dok se razrastu pojedini primjerci vjerujem da će biti kao iz bajke.Lijep pozdrav i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan vrt! Oduševim se kao i uvek.Uživajte u toj lepoti i Vašem trudu!����

    OdgovoriIzbriši