Elegantno jaje na sivo bijeloj postelji

By Lota - veljače 29, 2016




 Ovo gnijezdo imam već nekoliko godina i obožavam ga. Većinu godine izložen je negdje u kući. Nakon Uskrsa obično u njega položim keramičku figuru ptičice pa me takva instalacja podsjeća na proljeće. Posebno do izražaja dolazi u uskršnje vrijeme kada ga postavljam na stol. Sivkasta nijansa uklapa se uz sve boje. Ove godine odlučila sam ga ispuniti bijelim drvenim jajetom kojeg sam opasala čipkanom trakom i brošem. Prvotna ideja bila je omotati jaje špagom pa tek onda čipkom, ali sam na kraju odustala jer mi se ovo vidjelo kao elegantnije rješenje i lijepo se uklapa uz toile de jouy motiv nadstolnjaka.








Uskoro vam donosim još nekoliko uskršnjih detalja iz našeg doma.

Puno pozdrava,

  • Share:

You Might Also Like

1 komentari