petak, 18. prosinca 2015.

Što je u paketiću?

Dragi čitatelji,

nadam se da svi vi koji slavite Božić uspijevate pripremati što ste naumili. Moram priznati da nisam uspjela odraditi sve sa ''to do'' liste, ali nema veze.

U ovaj predblagdanski petak dodatno me razveselio paketić koji mi je stigao kao božićni poklon. Tako mi je drago da je moja prijateljica pretpostavila i pogodila da će mi se primljeni paketić jako svidjeti.

Ovog Božića će se na mojem tanjuru kolača zasigurno naći i speculaas keksići za koje mi je recept i pečat modlicu sa sovicom poslala upravo ona. Kada sam preuzimala paketić mirisalo je na kolače, točnije na cimet. Odmah znam da je Božić blizu. I tako se veselim.







 
Lijep petak svima,



0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

Veze na ovaj post:

Stvori vezu

<< Početna stranica