Makeover dječje sobe

By Lota - kolovoza 17, 2014

Dragi čitatelji,

nije me bilo nekoliko dana, a to znači da sam bila vrijedna...
Na red je došao još jedan projekt planiran za odrađivanje ovog godišnjeg odmora. Dječja soba.

Umjesto makeover dječje sobe možda je prikladnije reći da se radi o osvježenju budući da se nije zadiralo u namještaj odnosno on je ostao isti. Promjene koje su se dogodile odnose se na promjenu boja zidova i detalja koji se uklapaju u ovu nautičku priču.

Zidovi su obojani u dvije nijanse i to modru i boju pijeska. Već godinama imam u ormaru tkaninu na tamno i svijetlo plave pruge i sada sam ju odlučila iskoristiti te sam od nje sašila zavjese, a ostatak mi je bio dovoljan za jastučnicu.

Kako smo dobili pozivnicu za testni šoping u Ikei koja će se sljedeći tjedan otvoriti tako sam uspjela obaviti kupnju prije otvorenja i vjerojatno velikih gužvi. U Ikei je kupljena posteljina, lampa na noćnom ormariću, otirač, radna lampa, radna stolica i plastične posudice u koje su stavljene bojice i ostali pribor za crtanje.

U Jysku je kupljen jastučić s plavom zvijezdom i patchwork prekrivač.
Medvjedići iz Ikee su već odavno kupljeni, a lijepo su se uklopili kao detalji. Crvena boja je maksimalno izbjegavana namjerno te je prisutna tek u tragovima odnosno kroz prekrivač i medvjediće.



















A evo i kako je sve izgledalo do prije koji dan.
Vrtićka soba prerasla je u ozbiljniju varijantu našeg prvašića.

Stvoren je pročišćen prostor pogodan za učenje i bez suvišnih detalja koji bi unosili metež.

Malac je zadovoljan, a to je najbitniije.



Divnu nedjelju svima,



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari