Brze DIY zastavice

By Lota - kolovoza 23, 2014

Danas vam donosim rezultate kratke DIY akcije od ostataka materijala i stare muške košulje.
Ovaj je uradak poslužio kao ukras sinovoj sobi koju smo nedavno preuredili.

Na ovim se zastavicama ponavljaju uzorci i boje sa zavjesa, jastučića i zidova i tako čine složnu cjelinu.


Potrebno je odrediti željenu veličinu zastavica, najbolje je na karton nacrtati jednakokračan trokut i onda ga iscrtavati na odabrane tkanine koja je duplo složena. Pri tome pripazite da ostavite po cm za rub. Ja sam ih orubila na mašinu naopako i ostavila svega po dva centimetra na kraćoj stranici trokuta kako bi presvukla zastavicu na pravu stranu, a onda sam te otvore zatvorila kako sam ih prišivala za traku.

Traku sam također sašila od ostatka materijala i širine je otprilike jednog centimetra.

Za ovih osam zastavica nema više od pola sata posla, a rezultat je, barem nama, sjajan.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari