Tema ovog Uskrsa - šareno i rascvjetano!

By Lota - travnja 18, 2014

Jučer sam obavila kupnju za pripremu uskršnjih jela. Gužve po supermarketima su potpuno nesnosne. 

Ove godine tema Uskrsa je šareno, pastelno, rascvjetano i mirisno... Ovog jutra probudilo nas je sunce i gotovo izbrisalo prethodne hladne, tmurne i kišovite dane. Odmah se bolje osjećam s pojavom sunca.
Danas slijedi pravi rafal fotografija. Nakon što sam postavila stol da vidim kako će izgledati u nedjelju, a u želji da s vama podijelim fotografije nisam se mogla odlučiti za dvije, tri već za njih punuuuno... Bez lažne skromnosti ne znam koja mi je ljepša. Uživo je sve još puno ljepše.  

Jučer sam se opskrbila raznovrsnim cvijećem i nakon pola sata uživanja u ulozi cvjećarice rasporedila ga u brojnim vazama po kući. To je prava eksplozija boja cvjetova žabljaka, ranunkula, jorgovana, tulipana i još jednog cvijeta kojem nisam upamtila naziv (ovaj svijetlo žuti).

 Od posuđa sam se odlučila, naravno, za pastelnu mint boju tanjura iz Ikee i odlučila ga kombinirati s drugim setom šarenih tanjura. Ipak, poveznica im je mint boja. U svakom su tanjuru i ubrusi koje sam već ranije spomenula da sam sašila iz kuhinskih krpa kupljenih u Ikei. Uzorak mi se toliko svidio da mi ih je bilo žao koristiti kao krpe pa su dobile novu namjenu. A na svakom ubrusu smjestila sam po malo gnjezdašce s jajima.

Nadam se da će vam se svidjeti moja ovogodišnja postava uskršnjeg stola.





















Javim  se poslijepodne s jednim receptićem...

Puno pozdrava,


  • Share:

You Might Also Like

1 komentari